The Company
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nyhedsbrev 2. April

+12
Apexx
Szathmari
kasper3662
andreaswejse
Krils
countryboy
Freddy_95
denyefolk
BønneBaben
Zajnee
MegaTegl
Hr. Hue
16 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Skal vi lave alliancerne regionale?

Nyhedsbrev 2. April Vote_lcap59%Nyhedsbrev 2. April Vote_rcap 59% 
[ 24 ]
Nyhedsbrev 2. April Vote_lcap27%Nyhedsbrev 2. April Vote_rcap 27% 
[ 11 ]
Nyhedsbrev 2. April Vote_lcap12%Nyhedsbrev 2. April Vote_rcap 12% 
[ 5 ]
Nyhedsbrev 2. April Vote_lcap2%Nyhedsbrev 2. April Vote_rcap 2% 
[ 1 ]
Nyhedsbrev 2. April Vote_lcap0%Nyhedsbrev 2. April Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 41
 
 
Poll closed

Nyhedsbrev 2. April Empty Nyhedsbrev 2. April

Indlæg  Hr. Hue Ons Apr 02, 2008 7:19 pm

Nyhedsbrev 2. April

Ja, nu er det jo selvfølgelig ikke meningen at der skal blive sendt nyhedsbreve ud hver eneste dag, men jeg kan godt lide at i er opdateret, og lige pt. sker der jo så meget. Det skal nævnes at vi siden igår har fået to nye wings, nemlig TCo3 og TCo4 som gør os endnu bedre. Men desværre begynder nogle af de andre alliancer at få flere point og dermed overhale os. Forresten skal det også siges at TCo2 ligger højere end TCo :O Men vi holder os stadig tæt på toppen.

Og så har jeg fået et forslag fra Zajnee om at ændre TCo 1, 2, 3 og 4 til TCo SV, SØ, NV, NØ, altså Sydøst osv, som laver alliancerne regionale. Her er Zajnees IGM:

"Var det en ide at inddele TCo (2, 3 og 4) i NV, NØ, SV og SØ alliancer i stedet for med numre ?
Folk der er medlemmer kan jo hoppe over i den der passer geografisk...
Det er lidt nemmere når folk er tæt på hinanden og det sender også en signal værdi om at der ikke er en alliance der er bedre end de andre (de er mere jævnbyrdige, når man ikke kan se forskel på den første og den sidste)."

Vi blev enige om at spørge på forumet, og det gør vi så. Så jeg har sat en afstemning ind på nyhedsbrevet, så vær venlig at stemme på det i syntes =)

Mvh.
Hr. Hue


Sidst rettet af Hr. Hue Lør Apr 12, 2008 10:10 pm, rettet i alt 2 gange
Hr. Hue
Hr. Hue
Chef

Antal indlæg : 119
Tilmeldt : 01/04/08
Geografisk sted : Århus Omegn

http://xn--slot-jra.dk

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Sv: Nyhedsbrev 2. April

Indlæg  MegaTegl Ons Apr 02, 2008 7:24 pm

I bund og grund synes jeg det er en god ide.
For mig er det dog vigtige at grundlaget vil være det samme i de 4 afdelinger, jeg gik med i TCo, fordi jeg synes der var nogle god og positive regler og ikke "vi slå dem alle ned" stemning.

MegaTegl

Antal indlæg : 19
Tilmeldt : 01/04/08

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Helt enig med MegaTegl

Indlæg  Zajnee Ons Apr 02, 2008 7:42 pm

Jeg er helt enig i at fundamentet skal være det samme for alle wings, jeg gik også med i alliancen fordi jeg kan stå inde for den mission Hr. Hue lagde for dagen.

Men en wing er vel heller ikke en wing, hvis ikke målet er det samme... så er det jo bare en anden alliance der kalder sig det samme !?
Zajnee
Zajnee

Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 01/04/08

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Ulemper ved lokale alliancer ?

Indlæg  Zajnee Ons Apr 02, 2008 11:16 pm

MegaTegl og jeg er vist enige om at det er en god ide, Hr. Hue er muligvis neutral, men hvad med lidt input om hvorfor det er skidt ?

Der er 4 der har stemt nej, så der må være nogen der syntes det er en dårlig ide... hvorfor ? Jeg spørger ikke for at vide hvem der stemmer nej, kun for at høre hvorfor nogen mener det er en dårlig ide. Måske er det en dårlig ide, jeg vil bare gerne vide hvorfor folk syntes det Wink
Zajnee
Zajnee

Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 01/04/08

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Sv: Nyhedsbrev 2. April

Indlæg  BønneBaben Tors Apr 03, 2008 2:20 pm

Det kunne da være en fordel, men hvis man fx. kigger på mig, er jeg næsten den eneste lige nu som ligger i -|-.

BønneBaben
Forumansvarlig

Antal indlæg : 103
Tilmeldt : 01/04/08
Alder : 31
Geografisk sted : Randers, Arhus Amt, Midt jylland, Jylland, Danmark, Skandinavien, Europa...

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Sv: Nyhedsbrev 2. April

Indlæg  BønneBaben Tors Apr 03, 2008 2:27 pm

Jeg syntes også det ser forkert ud at TCo2 tager føringen, så derfor kunne man jo flytte nogle af de stærkere medlemmer fra de 3 wings over i TCo, og bytte lidt rundt på den måde Smile Sådan at det bliver TCo øverst osv. der ned af Razz

BønneBaben
Forumansvarlig

Antal indlæg : 103
Tilmeldt : 01/04/08
Alder : 31
Geografisk sted : Randers, Arhus Amt, Midt jylland, Jylland, Danmark, Skandinavien, Europa...

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty TCo2

Indlæg  denyefolk Tors Apr 03, 2008 2:32 pm

som ally leder for TCo2
jeg syntes det er oki for så viser det bare vi kan.
jeg har sat folk ind at vi skal bare arbejde for at blive store
denyefolk
denyefolk

Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 01/04/08
Alder : 39
Geografisk sted : hemmet vestjylland

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Minimum 7 i hver wing...

Indlæg  Zajnee Tors Apr 03, 2008 3:45 pm

Jeg har kigget lidt på kortet og er kommet frem til følgende:

NV (8 medlemmer): Manchester Utd., Krils, løvernes konge, Jack The Great, kim v, benja?nicklas, IUM, Hill
NØ (7 medlemmer): tco maker (leder), Ottmar, DJsnake, MegaTegl, k.a, Freddy_95, Sasa
SV (13 medlemmer): denyefolk (leder), Goegler, nicklasj, countryboy, Migiboy, sir X, ringkøbingvej37, mat6893, beis, Badboy, xJesperx, Kasper3662, BønneBaben
SØ (14 medlemmer): Hr. Hue (leder), Kong Teis, cwm, Zajnee, andreas-owner, Detritus, Samuel Vimes, Jexy, super-bjorn, nicou, Marcoj, soldaten, -CTP-, PullBullen

soldaten og andreas-owner (ledere af TCo4) flytte til SØ og NV har ingen leder Shocked

Det er klart at der kan være nogle der har venner i deres alliance og derfor ikke gerne vil flytte, ligeledes betyder det jo at soldaten og andreas-owner lige skal overveje om de vil degraderes.

Jeg ser ikke denne afstemning som afgørende for noget som helst - altså betyder et "ja" ikke at det skal gøres, men et "nej" heller ikke at det ikke kan ske.

I øvrigt mener jeg at det bør være ligegyldigt om man er med i TCo, TCo2, TCo3 eller TCo4 - det er jo netop en af mine pointer med at hver wing skal være regionalt bestemt ! Lige nu undrer det måske nogle spillere at TCo2 ligger overe TCo, men det ville ikke undre nogen at TCo NØ lå over TCo SV...

Jeg ved godt at der skal ændres noget og at nogen skal rykkes fra en alliance til en anden, men verden er jo altså i konstant forandring... denne verden har kun eksisteret i godt 3 dage, så man kan vel ikke være "vokset fast" allerede ???
Zajnee
Zajnee

Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 01/04/08

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Flytteplaner...

Indlæg  Zajnee Tors Apr 03, 2008 3:49 pm

Her er en oversigt over hvad hver alliance skifter navn til og hvem der skal flytte hvorhen (altså hvis det blev beslutte at føre det ud i livet):

TCo --> TCo SØ
DJsnake --> TCo NØ
MegaTegl --> TCo NØ
Samuel Vimes
Detritus
Zajnee
xJesperx --> TCo SV
BønneBaben --> TCo SV
Manchester Utd. --> TCo NV
Jexy
Marcoj
nicou
Hr. Hue (Leder)

TCo2 --> TCo SV
beis
Badboy
countryboy
mat6893
Freddy_95 --> TCo NØ
nicklasj
Krils --> TCo NV
Sasa --> TCo NØ
benja?nicklas --> TCo NV
Kasper3662
kim v --> TCo NV
Kong Teis --> TCo SØ
denyefolk (Leder)
Migiboy

TCo3 --> TCo NØ
løvernes konge --> TCo NV
mirrim
Jack The Great --> TCo NV
Ottmar
sir X --> TCo SV
k.a
super-bjorn --> TCo SØ
ringkøbingvej37 --> TCo SV
cwm --> TCo SØ
tco maker (Leder)
-CTP- --> TCo SØ
PullBullen --> TCo SØ

TCo4 --> TCo NV
Goegler --> TCo SV
IUM
andreas-owner --> TCo SØ
Hill
soldaten --> TCo SØ
Zajnee
Zajnee

Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 01/04/08

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Sv: Nyhedsbrev 2. April

Indlæg  Freddy_95 Tors Apr 03, 2008 3:49 pm

hmm, kan ikke rigtig finde ud af om det skal laves om.. men lige nu syntes jeg at den er ok.. Very Happy
Freddy_95
Freddy_95

Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 03/04/08
Alder : 28
Geografisk sted : Ry - 40 km. fra århus.. d.v.s. et sted på Travian..

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Et alternativ...

Indlæg  Zajnee Tors Apr 03, 2008 3:53 pm

Hvis det er for meget at skulle flytte folk, kan vi jo nøjes med at ændre navne på alliancerne, alle bliver hvor de er, men fremtidige medlemmer henvises til den regional wing af TCo...

Den største af alliancerne har (lige nu) 14 medlemmer... der er jo lang vej op til 60, så hvis de resterende 46 medlemmer ligger i samme kvadrat vil det ikke betyde så meget at nogle af de første medlemmer ikke gør.

Mon det vil gøre forslaget spiseligt for flere ?

Ps. Nu skal jeg nok holde mund ... et stykke tid, altså Wink
Zajnee
Zajnee

Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 01/04/08

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty jeg er imod

Indlæg  denyefolk Tors Apr 03, 2008 3:54 pm

jeg flytter ally hvis det der sker
denyefolk
denyefolk

Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 01/04/08
Alder : 39
Geografisk sted : hemmet vestjylland

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Sv: Nyhedsbrev 2. April

Indlæg  BønneBaben Tors Apr 03, 2008 3:57 pm

Jeg syntes ikke at det kan gå for langsomt med at få lavet det om.
Vi må bare tage nogle af alle de konsekvenser der kommer ved at slette alle indbydelserne, som jeg iøvrigt ikke kan forstå der er så mange af!

BønneBaben
Forumansvarlig

Antal indlæg : 103
Tilmeldt : 01/04/08
Alder : 31
Geografisk sted : Randers, Arhus Amt, Midt jylland, Jylland, Danmark, Skandinavien, Europa...

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Sv: Nyhedsbrev 2. April

Indlæg  BønneBaben Tors Apr 03, 2008 3:59 pm

denyefolk skrev:jeg flytter ally hvis det der sker

Må jeg spørge hvorfor du er det?

BønneBaben
Forumansvarlig

Antal indlæg : 103
Tilmeldt : 01/04/08
Alder : 31
Geografisk sted : Randers, Arhus Amt, Midt jylland, Jylland, Danmark, Skandinavien, Europa...

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty denyefolk

Indlæg  denyefolk Tors Apr 03, 2008 4:00 pm

det er bare for i har indset at der er en led i jeres ally som kan klare sig godt men det bliver ikke sårdan
denyefolk
denyefolk

Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 01/04/08
Alder : 39
Geografisk sted : hemmet vestjylland

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Sv: Nyhedsbrev 2. April

Indlæg  BønneBaben Tors Apr 03, 2008 4:02 pm

denyefolk skrev:det er bare for i har indset at der er en led i jeres ally som kan klare sig godt men det bliver ikke sårdan

En led? Hvad mener du med det?

BønneBaben
Forumansvarlig

Antal indlæg : 103
Tilmeldt : 01/04/08
Alder : 31
Geografisk sted : Randers, Arhus Amt, Midt jylland, Jylland, Danmark, Skandinavien, Europa...

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Sv: Nyhedsbrev 2. April

Indlæg  countryboy Tors Apr 03, 2008 4:07 pm

BønneBaben skrev:
denyefolk skrev:jeg flytter ally hvis det der sker

Må jeg spørge hvorfor du er det?

Vi er nogen der arbejder hårdt på at vi skal bli så store og stærke som muligt, og vi er en del der kan li at være hvor vi er, og jeg har ik tænkt mig at flytte.
Det kan godt ske at vi er en del af TCo, men vi var en del der var i den ally, som blev til TCo2, så vi har i tænkt os at skulle over i en anden afdeling, så kunne vi lige så godt ha blevet ved med at være en selvstændig ally

countryboy

Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 02/04/08

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Sv: Nyhedsbrev 2. April

Indlæg  Zajnee Tors Apr 03, 2008 4:13 pm

denyefolk skrev:det er bare for i har indset at der er en led i jeres ally som kan klare sig godt men det bliver ikke sårdan
ville det stadig være et problem, hvis 'mit alternativ' blev godtaget ?

Alt forbliver som det er, vi skifter bare navne og fremtidige medlemmer henvises til den wing de hører til ?

Det ville vel ikke være så slemt...

I øvrigt har hverken Hr. Hue eller BønneBaben nogte med forslaget at gøre - det er min ide, hvis du skal give nogen hug for den, så er det mig.

Forresten blev ideen fremsat da TCo lå øverst Razz Jeg syntes bestemt ikke det skal 'trækkes ned over hovedet' på folk -det er jo ikke mig der bestemmer, men jeg syntes vi skal blive enige om en løsning alle kan acceptere, hvis det er noget der får folk til at forlade alliancen så er det nok ikke et særlig godt forslag...
Zajnee
Zajnee

Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 01/04/08

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Sv: Nyhedsbrev 2. April

Indlæg  countryboy Tors Apr 03, 2008 4:22 pm

Vi er flere fra TCo2 som er meget utilfeds med hvis vi skulle skifte, så vil der nok være en del der forsvinder fra ally'en

countryboy

Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 02/04/08

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Sv: Nyhedsbrev 2. April

Indlæg  Krils Tors Apr 03, 2008 5:31 pm

Jeg synes det er en god ide hvis vi der er hvor vi er nu bliver i de forskellige alliancer også de der efterfølgene melder sig ind kommer derhen hvor de høre til altså som "Zajnee" siger... Smile

Krils

Antal indlæg : 22
Tilmeldt : 02/04/08
Alder : 35
Geografisk sted : Thy

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Sv: Nyhedsbrev 2. April

Indlæg  andreaswejse Tors Apr 03, 2008 5:33 pm

Krils skrev:Jeg synes det er en god ide hvis vi der er hvor vi er nu bliver i de forskellige alliancer også de der efterfølgene melder sig ind kommer derhen hvor de høre til altså som "Zajnee" siger... Smile
Kan ogs godt lide den ide...
Vil gerne rose "Zajnee" for hans aktivitet her på forum Razz

andreaswejse

Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 01/04/08

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Sv: Nyhedsbrev 2. April

Indlæg  BønneBaben Tors Apr 03, 2008 6:26 pm

Ja, mange tak til Zajnee for hans gode indlæg samt ideer Smile

BønneBaben
Forumansvarlig

Antal indlæg : 103
Tilmeldt : 01/04/08
Alder : 31
Geografisk sted : Randers, Arhus Amt, Midt jylland, Jylland, Danmark, Skandinavien, Europa...

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Sv: Nyhedsbrev 2. April

Indlæg  kasper3662 Tors Apr 03, 2008 8:30 pm

Zajnee skrev:
denyefolk skrev:det er bare for i har indset at der er en led i jeres ally som kan klare sig godt men det bliver ikke sårdan
ville det stadig være et problem, hvis 'mit alternativ' blev godtaget ?

Alt forbliver som det er, vi skifter bare navne og fremtidige medlemmer henvises til den wing de hører til ?

Det ville vel ikke være så slemt...

I øvrigt har hverken Hr. Hue eller BønneBaben nogte med forslaget at gøre - det er min ide, hvis du skal give nogen hug for den, så er det mig.

Forresten blev ideen fremsat da TCo lå øverst Razz Jeg syntes bestemt ikke det skal 'trækkes ned over hovedet' på folk -det er jo ikke mig der bestemmer, men jeg syntes vi skal blive enige om en løsning alle kan acceptere, hvis det er noget der får folk til at forlade alliancen så er det nok ikke et særlig godt forslag...
Det er hørt Zejnee! Jeg støtter hans forslag..
kasper3662
kasper3662

Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 01/04/08

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Nord / Syd

Indlæg  Szathmari Fre Apr 04, 2008 8:57 pm

Vil mene at hvis der blev lavet 2 Nord / 2 Syd wings vil det være stærkest.
Så er der heller ikke brug for så meget rokering.
Og hvis den ene wing bliver den anden overlegen, kan man flytte til den anden syd og støtte på den måde ..

Szathmari

Antal indlæg : 4
Tilmeldt : 04/04/08
Alder : 32
Geografisk sted : Bramming :D

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty ??

Indlæg  Krils Fre Apr 04, 2008 10:33 pm

Må jeg være så dum og spørge hvad det så bliver til...eller skal vi bare blive ved med at diskutere det eller skal vi finde en løsning Question

Undskyld Embarassed

Krils

Antal indlæg : 22
Tilmeldt : 02/04/08
Alder : 35
Geografisk sted : Thy

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev 2. April Empty Sv: Nyhedsbrev 2. April

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum